Monday, June 11, 2012

Syukur ,Alhamdulilah.


YaAllah ,
Syukur pada Mu yaAllah.
Semoga semuanya berjalan dengan lancar.
Kerja semakin stabil. Umur semakin meningkat.
Permudahkanlah segala urusan ini.
Syukur masih diberi peluang untuk rasa gembira macam ni. :)
Syukur kerana masih hidup hari ini untuk melihat dunia,
Syukur kerana Allah masih sayang kan aku dan memberi dugaan supaya aku menjadi lebih kuat.

Semua yang datang, ada sebab nya.
Semua yang jadi, ada hikmahnya.

Pasangan yang baik adalah untuk orang yang baik, InsyaAllah.
Semoga doa-doa Ibu untuk anaknya ini di makabulkan.Amin.

Aku tak mahu banyak, aku cuma mahu hidup yang sederhana, tanpa rasa busuk dan pecah belah.
Aku tak mahu kaya raya sampai memudaratkan hati dan lupa diri.
Aku cuma mahu ibu sihat, dan pasangan yang baik untuk menjaga aku dan sayangkan Ibu seperti mana dia sayangkan ibu nya.
Alfatihah Arwah Abah Roslan bin Ibrahim.

Selamat pagi . Isnin 11 Jun 2012. :)

No comments:

Post a Comment