Sunday, February 14, 2010

Get ur own life.

Bila marah dia cool
Bertubi-tubi soalan pon still jawab dengan nada rendah.
Senyum je.
Kesian dah cinta sayang resort saya.

Hati tak puas bila datang mahluk ganggu,macam gampang.
Penat dah nak fikir pasal benda yang takpenting atlast hubungan jadi goyang.
Sifat aku berubah drastik.
Dari tak suka marah jadi cepat marah
Dari tak suka moody sekarang asyik moody.
Dari tak ada musuh sekarang aku yang declare benda taknak jadi baik dengan 'someone'.
Dari jenis happy go lucky,now suka masam-masam muka
Dari minah cool jadi minah uncool eh erkk.:P

Serious this is not so me.
Tak best tau jadi macam ni.
But apa boleh buat.
If depan cakap lain belakang lain macam punya pancing.
Tuhan tu nak tunjuk ,benda aku terbaca sendiri.How?
Yang lepas,lepas lah.Get ur own life lah fucker.
Tak payah lah beralasan baik dengan aku.Serious tak berminat.



Herm.
Harap lepas ni tak da drama sebabak lagi.
Penat okay nak debat-debat marah-marah tak tentu pasal.
Yang jadi mangsa siapa?
Haih
Sorry my lover boy.
But saya still tak suka ex awak.
Ha apa?

No comments:

Post a Comment