Thursday, January 28, 2010

Mak aku kata.

Hari ni ada sesi berbual dengan ibu lagi.
Macam biasa pasal kehidupan wanita dengan lelaki.
Aku rasa kira beruntung dapat mak gangster montel , mulut boleh tahan hebatnya kalau bab menggelak kan orang nombor satu.
Tapi oklah dari mak suka membebel tak tentu pasal .Bersyukur sangat.
Ok berbalik cerita
Ibu selalu kata.Dalam hubungan kau kene ada sifat percaya.
Lagi satu setia.Jangan nak tamak sana sini kau terkam.
No good baby.No good.
Tapi kita juga sebagai perempuan kene berjaga-jaga.-Ni mak aku la kata.Mak aku ya.
Sebab perempuan-perempuan murah ni nafsunya serakah buasnya memang tak tahu malu dah.
Kalau dia takdapat secara halus,dia akan guna cara menggesel lentok manja sana sini
Bukan dia peduli pon hak kau ke,hak kawan kau ke apa.
Tapi yang pasti type perempuan macam ni mesti muka pon stok pecah paraok jalan tar punya lah.So bab muka aku malas ambil point sangat.Malas.Kesian pon ada lah.
Lelaki pula kadang-kadang diorang bukan mengenyam tapi kalau dah lauk depan mata,
Bak kata orang rezeki sedap bergolek jangan ditolak .Ermmm sedap macam gampang.
Iman pon tah lari kemana.
Dari abang haji terus hilang jadi abang sayang .

So sekarang kita nak salah kan siapa?
Lauk free pasar malam atau si tukang ngap tu?

1 comment:

  1. hahaha..yang penting hati masing2...tak kira la lauk free tu ke si tukang ngap tu ke..kalo da tak betol tuh memang sampai bila2 pon tak betol..

    ReplyDelete