Sunday, August 16, 2009

Aku nico nak cerite

Saya banyak buang masa.Buang duit.Bunag tenaga.Buang minyak kereta.
Taknampak lagi rezeki yang bergolek atas riba ni lagi
uh-uh sungguh memalukan.booo dewi booo
Kalau saya ada band sudah tentu saya reka lagu- boohoo im a loser baby.
Masalah besar yang saya mula dapat iaitu saya mengidap satu penyakit baru.
Penyakit yg takmerbahaya tapi menyusahkan diri sendiri dan orang lain
Insomnia or imsomnia.Ah sukati kau lah mana satu betul
Seriously otak saya sangat rajin bekerja walaupun belum dapat kerja tetap lg.
Nampak nya otak saya terlebih aktif dari badan.
Mesti lagi 10tahun akan datang saya jadi macam cartoon pinky and the brain tu.
ish scaryyy-nya.
BILAA NAKK DAPATT KEJEE NI FUCKERRRRRRRRRRRRRR!
:(.

ps:lagu ni tak ada kene mengena dengan mood sekarang just suka tgk Affa(nico).so sexayyy mann kan?.bweheh

No comments:

Post a Comment