Friday, July 10, 2009

Awas crocodile land!

Peratusan kawan lelaki aku lebih tinggi dari perempuan
tak dinafikan lelaki memang tak banyak songeh macam perempaun kan?
semalam lepak dengan jate-jate macholah & kakak model bak kata tun M.

Jate 1,Jate 2,Jate 3& kak model.

Topic mesyuarat parlimen semalam .

1)kenapa perempuan suka buat plastik surgeri kat boobs.
bodo kan?
kak model :ang nak tau dak kalo sejuk aircond menda tu keras mcm masuk freezer la
aku :haaa?yeke?abis tu mcm mana nak feel?haha
kak model :haa takbole aa.cantik jaa.tp keraih macam tempurung kelapa.
aku :haha bodonya perempuan tetek besar zaman sekarang.


2)Muka baik tapi rupanya crocodile land.
kak model:skang susahkan nak expect lelaki ni
aku :ha tu laa.kadang muka baik.
kak model:tapi tak salah depa jugak sebab kalau perempuan tak murah sangat benda takjadi.Murah sangat pompuan sekarang.
jate 1 : ai virgin..wuuuu.


3)lelaki gay kalau nak cantik makan pil perancang nnti kulit cantik
jate 1:ha bole la pakai
jate 2:tu la nanti cantik kulit
aku :ha makan la,benda tu tambah hormon.jantan kalau makan bia ada boobs teros.senang kan nyah?


4)say no to double D(drug&drink)& double S(smoke&sex)!
jate 2:haa aku dah ilang satu ..S for smoke.ko plak?
jate 3:aku.satu jugak smoke je.huh ada tiga lagi means kita clean!haha
jate 2: dewi pulak?
jate 3:dewi a,b,c,d? eh tak cup b kan?
aku :babi

1 comment: