Tuesday, May 26, 2009

tadi ada sedikit perbualan antara aku dgn seorang sahabat yg dulu nya situasi dia sama dgn aku
apa yang die kata semua nya benar.
aku skarang berada dalam keadaan yang tak selamat
thats means,terhimpit dgn permainan yang sakit ni.sebab dia ada someone & aku alone with nobody.
& dia xrasa apa if aku ada or takda but aku?
itu yang dimaksud kan situasi yang tak selamat
akan sakit menunggu jawapan ,dan sakit memikir kan benda ni sepanjang masa tanpa apa-apa ending.
benda ni terjadi memang nampak mudah tapi bila dah kena mesti korang paham.
ada soalan yang nak sangat aku tanya kat dia,but tak ada peluang
aku just nak tanya "apa yang awak nak?&apa situasi yang terjadi skarang?dan kenapa layan saya macam tu haritu & beri harapan kalau awk just nak main tarik tali? awak pon penah cakap aritu kan kalau betepuk sbelah tangan takberbunyi.awak dah sambut tgn saya tapi sekarang hilang?"
segala jawapan aku dah bersedia,baik buruk memang sakit..tapi lebih sakit jika berdiam diri dan melihat benda yang kita tak sanggup nak lihat kan?
tapi aku tak ada peluang nak talk ngn dia face to face,haritu nak talk tapi ramai org sekeliling & kalau from ym mesti lari-lari plak tu nanti sangkut-sangkut.
sumpah taksuka nya apa yang berlaku kat diri aku skarang.
all the memories cant be erased easily.macam mana?
:(

No comments:

Post a Comment