Monday, May 25, 2009

Aku taktahu kenapa bila sesuatu terjadi pada diri sendiri kita baru sedar bahawa sesuatu yang datang itu mesti ada kesan pada diri kan?
sekarang aku belajar benda baru iaitu terima apa yang diberiNya dan terima apa yang dugaan dari Nya.kerana apa saja yang Dia beri pada kita mesti ada sebab dan hikmah.
bila difikir dengan keadaan dan perasan aku yang terlalu complicated kadang-kadang aku sedar mesti ada orang lagi sakit dari aku kan?kenapa mesti aku jatuh sedangkan dugaan yang dia beri mesti kerana dia nak kita rasa apa itu kesusahan untuk mendapat sesuatu so lepasni mungkin keta lebih menghargai hari yang mendatang.

seperti yang tertulis dalam yasin "Innama amruhu iza arada syai-an an yaqula lahu kunfayakun"bermaksud Apabila Allah mengkehendakki sesuatu dengan perintahnya "jadilah!"maka terjadilah ia.

mungkin aku selalu down dan tak kuat melayan peasaan bodoh ni disebabkan solat aku yang agak rongak.hahaa.
walau apa pun yang jadi selepas ni.aku teros senyum.eventho takjadi apa-apa seperti yang diharapkan,kawan tetap kawan.coz friendship never ends kan?

rindu weh bila tergedik-sewel dengan awak.tgk dvd.main-main rambut ,bau awak .haih.


(*&*&*blog kali ni agak berbau emosi gila babi kan?hahaha.bodoh weh.

No comments:

Post a Comment